S7u8e6m7 12 haftalık hamileyim hamile kalmadan önce 52 54 arası gidip geliyordum şimdi bugün ölçüldüm 56.50 olmuşum hiç bu kilolara çıkmadım moralim çok bozuk sizce normalmi yoksa fazla mı almışım
Alparslanveannesi27 S7u8e6m7 canım bende ilk aylar hızlı kilo aldım ama 6 aydan beri kilo almıyorum hiç durdu sen beslenmene devam et sıkma canını biraz da bünye meselesi
Wera S7u8e6m7 bu aylarda genellikle kilo verilir ama siz bi tahlil yaptırin belki triodleriniz falan bazı seyler sebep olmuş olabilir eger temiz çikarsa iştahinız artmış almışsınız olur içiniz rahat eder en azindan