Haticekubra25 Kızlar 35 haftalık hamileyim göğüs ucu yaralarıdan çok çektim acaba şimdi ne yapsam olmaması için
Yenibirannee Haticekubra25 benimde 2. Gebeligim dogumdan cok onu düşünüyorum. Ilkinde 6 ay cok cektim
Gbbggj Haticekubra25 doğum yaptıktan sonra bebeğe yazılmıştı doktor üç kutun pişik kremi olarak hametan kremi ve merhem ben çok faydasını gördüm doktor göğsüne de sür emzirirken sil demişti çocuğumada iyi geldi
Rabiaeso İkinci gebelik mi? Benim ilk gebeligim şimdiden kantaron yağıyla masaj yapıp yumuşatmaya başladım inşallah faydası olur emzirirken