Cumartesi Kürtaj oldum ve burada da Sohbet etmiştik neyse ben 3-4 gündür çok ağrı sancı çekiyordum bugün kürtaj olduğum Dr. gittim ve baktı bana parça kaldığını söyledi tekrar kürtaj dedi ben de kabul etmedim çünkü tekrar kaldıramam aynı şeyleri diye düşündüm mecbur alınacak kalamaz dedi başka yöntem yok mu dedim bana METİLER 0.125 MG hap verdi üç gün kullan kendi düşerse düşer ama üç gün sonra geliceksin bakacağız düşmesiyse bekleyemeyiz alacagiz dedi kullanan bilen var mı arastirdim bu da çok sancı yapıyormuş sancıyi geçtim ilaç kalıtsal bir şey rahatsızlık bırakıyor mu ?