Ben memur olan hamişlere soracaktim özellikle ögretmen olanlara 32. Haftama yarın giriyorum yarın doktordan çalisabilir raporu alıp okuluma vereceğim yalniz 5 hafta sonra tam 37. Günüme kadar mı çalışacam yoksa o haftaya giriş yaptığım pazartesi ye kadar mı?