Patito__ Merhaba arkadaşlar Yorum yapmak icin cevapla kisminq girdigimde cogu zaman klavyem acilmiyor bVeya yazarken klavye gidiyor yazim yarida kaliyor. Boyle sorun yasayan varmi veya benim telle alakali sorunmu acaba
Matmazelbebi Patito__ Sürekli bende de gidip geliyor 4 gündür. Düzelmedi. Baştan gir çık yapıyorum uygulamaya 🤦🏼♀️
NaimeYilmaz Patito__ Aysensrkan PrensinibekleyenAnnee Matmazelbebi GulserenKY Hsrt80 Merhaba, sorunun tespit edilebilmesi için sizlerden bir ricamız var. Happy Mom uygulamasında en altta en sağdan bulunan Daha Fazla sekmesinden Ayarlar, Öneride Bulun-Bize Ulaşın'a tıklayalım. Mesaj kısmına: Klavye sorunu yaşıyorum. yazalım. Klavye sorunu yaşayan herkes destek olursa çok seviniriz.
GulserenKY Aynı sorun bende de çok oluyor özellikle bu aralar. Tam yazarken bazen kayboluyor. Bazen de hiç çıkmıyor klavye. Sürekli çıkıp tekrar giriyorum