Zeynepayse İyi akşamlar, bebeğiniz kaçıncı haftada ilk doğum kanalına girdi ve ne kadar süre sonra doğum yaptınız? Birde kanala girdikten sonra hareketleriyle tekrar makat aşağı pozisyona geliyor mu yoksa doğuma kadar o şekilde mi kalıyor?
Merve-34 Zeynepayse ben şuan 36+3 üm dün kanala girdiğini söyledi bende merak ediyorum ne kadar sürede doğum olucak
Kayaderler Merve-34 peki siz anladınız mı kanala girdiğini benimde 28 den beri baş geliş şuan 37+4üm ama henüz öyle bişey söylenmedi
Merve-34 Kayaderler karnım aşağı doğru indi ordan bi şüphelendim ama kontrolde doktor kanala girmiş dedi
Zeynepayse Benimde geçen haftaya kadar bebeğin başı aşağıdaydı çoğu kontrolde ama kanala girmemişti bugün ilk defa girmiş dedi. Haftaya 1 hafta 10 güne doğum yakındır dedi ben hissiyat olarak hissetmedim. Sadece etrafımdakiler karnın düşmeye başlamış diyordu birkaç gündür bir de çok idrara çıkıyorum bunlar belirtiymiş