tazeanne23 bende cok begeniyorum bu ismi kizima koymak istemistim turk sanat muziginde ki anlamindan dolayi fakat memleketimde insanlar “ne var” cumlesini “ ne vaa” seklinde kullaniyorlar kardesim yegenimle dalga gecerler ileride koyma bence deyince vaz gecmistim