Kızlar merhaba 30-34 arası regl olanlar 6. Haftada keseyi görüp içinde bebeği gördünüz mü acaba? Ben 32 günde bir regl oluyorum geçen hafta doktora gittim keseyi gördüm mm çok iyi kese güzel görünüyor ama kalp atımı henüz oluşmamış dedi haftaya gel dedi 1 hafta oldu yarın gidicem inşallah 30-34 gün arası regl olanlar ya da aynı durumla karşılaşan var mı?