Merhaba sevgili anneler,bende hap yutma fobisi olduğu ve midemi çok kötü bulandırdığı için o vitaminleri bir türlü içemiyorum. İçmeye çalıştıkça stres yapıyorum,huzursuz oluyorum psikolojik olarak beni daha çok yorduğunu düşünüyorum. Bu vitaminleri kullanmamanın en büyük sakıncası ne olabilir ve benim gibi anneler var mı merak ediyorum ;((