stresliannee Bebeğim bugün 5 günlük kontrol için hastaneye gittik hastaneye yatırdılar ışın tedavisine yoğun bakıma aldılar 22 çıktı değer çok yüksek sizce sorun olur mu hasar bırakır mı bizim gibi yüksek derece yaşayan var mı nolur cevaplayın
tunasmom stresliannee benim bebeğimde 4 günlüktü 20 gelmişti bir gece hastanede kaldık fototerapi aldı ertesi gün değeri 8e düşmüştü zamanla o değeri de düşüyor merak etme 3 aylık oldu bebeğim şuanlık hiçbir sorunumuz yok inşallah hiçbir şey olmaz bol bol beslemeli çocuk
stresliannee tunasmom oh çok şükür ya inşallah bizde atlatırız o kadar zoruma gidiyor ki dolu gidip eve boş dönmek
tunasmom stresliannee ben oğlumun yanında kalmıştım odaya getirmişlerdi fototerapi küvezini sizin hastanede böyle bir şey yok sanırım çok geçmiş olsun sağlıcakla alın kucağınıza bol bol dua edin
Gbbggj stresliannee uyuşmazlıktan dolayı da sarılık o kadar yüksek çıkmış olabilir kan değişimi falan dediler mi bebek için
cokkasmabeabi stresliannee 19du bizim. Hiç ayrılmadık hastanede 1 gün yattık. 12 13tu sanırım çıkış yapılırken
stresliannee Gbbggj yok öyle bir şey denmedi inşallah ışıkla birlikte düşüverir yoğun bakımı aradım banyo yaptırdım şimdi dedi anlamadım
acilicigkofte Bugün 23 değerle 6 günlük bebeğimi aldılar benim de fototerapiye rabbim iyileştirsin bebeklerimize şifa versin inşallah. Nasıl oldu bebişiniz iyi mi?