Kızlar bebeğinin kafası haftasıyla uyumlu olmayıp 2-3 hafta önde giden var mı aramızda? Benim bebegim haftasına göre genel olarak hep önden gidiyordu ama absürt derecede değil. 10-12 gün kadar. Bas cevreside öyleydi ama son muayenede 3 hafta öndeydi tam. Doktorumda oo koca kafalıyız diye gulerek söylemisti bunu ölçüm sırasında kötü veya olumsuz bir yorum yapmadı. Sonrasında konuyla ilgili birkaç yorum okudum normal doğumu zorlaştırır hatta engel olur vs gibi? Konuyla ilgili bilgisi olan var mıı