glbhrr1 merhabalar şeker yüklemesinden bahsediyorsunuz sanırım 24 28 hafta aralığında yapıyorlar genelde aç karnına kan veriyorsunuz sonra doktorun uygun gördüğü oranda glukoz olan içeceği içiyorsunuz 1 saat sonra yine kan veriyorsunuz sonra içtikten 2 saat sonrasında yine kan veriyorsunuz aç ve 2 saat boyunca bir şey yiyip içme yok içecek sonrası kusma falanda olmaması lazım