Esrarengizkadin Kizlar merhaba tam 5 haftalık hamileyim doktoruma sormayi unuttum bana progestorn verdi ağızdan alıyordum 3 gündür napmam lazım ?
angel4545 Esrarengizkadin bence ilacın adını yazın muhakka k kullanna vardır mesela ben ağızdan kullanılan kullandım kuzenim fıtıl oalrak verilenden kullandi
tatlibebegim_ Esrarengizkadin eğer 100 mg ise ağızdan, 200 mg ise vajinal yolla benim 200 mg vajinal yolla kullanıyorum
Masal-10 Esrarengizkadin Ağızdan aldım ben günde 3 kere sabah akşam bide gece uykudan uyanıyordum düzenli 8 saat aralıklı
gamzecgr Esrarengizkadin doktor tavsiyesi ile almanız lazım ya da eczacınıza danışabilirsiniz 100 mg yumuşak kapsül benim hem ağızdan hem vajinal kullanılıyor ben 5.5 aydır vajinal kullanıyorum doktorum öyle kullan demişti hem vajinal daha etkili
aleynauyar Esrarengizkadin doktorunuza ulaşın sorun risk var ise alttan almak daha iyi diye biliyorum ama herkes yapamıyor ağızdan da alınaniliyor ağızdan akınca biraz yan etkileri var
Kahverengi Esrarengizkadin zamanında bana ağızdan demişti bence duruma göre değişiyor doktorunuza sormak en iyisi
Baharr_zn Esrarengizkadin merhaba bana da doktor yazmıştı ister fitil olarak kullan ister ağızdan dedi
aleynauyar Esrarengizkadin ben fitil olarak kullanıyorum doktorum öyle önerdi ağız yoluyla alınabilir ama biraz karaciğere zarar verebiliyor dedi
Azra41 Esrarengizkadin evet alınıyor ama bazısında baş dönmesi yapıyor ve mide bulantısı yapıyor bende öyle oluyordu :) ama vajinadan alınması daha yararlı
Cerkes6019 Benim 100 mg agızdan kullandığımda hep geri çıkardım o yüzden fitil olarak kullanıyorum genelde iki türlüde kullanıyor ama yinede doktora sormadan kullanmayın
Minikperi Esrarengizkadin ağızdan da alınır ama halsizlik ve baş dönmesi yapar en iyisi fitil gibi kullanmak…