DuduNur Mrb iyi günler 20+6 haftalık hamileyim kasiklarimda adet sancısı gibi bi ağrı var ve sabahtan bu yana belim agriyo acaba normal mi😏
EmineIsbilir DuduNur çok normal canım adet zamanların yaklaşınca filan öyle ağrılar başlar da çok oluyodu ben de de
EmineIsbilir DuduNur oluyo böyle durumlar benim de çok ağrırdı çatlıcamsanırdım ama geçiyo sıkıntı yapma 😍
Beriliko Sizi korkutmak istemem ama dün benzer şikayetle acile gittim ve plesentada ksnama olduğunu söylediler hiç kalkmadan yatıcakmışım kanama geçene kadar🤷🏼♀️
DuduNur Beriliko geçmiş olsun benim riskli gebeliğim zaten düşük riskim vardı inşallah çok çabuk iyilerlesiniz