Livanur22 Kızlar bugün cinsiyetim kesinleşti erkek olucak inşallah :) İsim konusunda düşüncelerim vardı şuan isim arayışındayım içime sinen bir isim bulamadım eşim emir halef istiyor ben istemiyorum isim önerilerinizi alabilirim
Livanur22 Eboz bizim en başta belliydi kızımız olursa liva koycaz diyorduk oldu çok şükür 😊 allah hayırlı uzun ömürler versin çocuklarımıza
Semaaasel1653 Bende 22 haftalık hamileyim. Oğlum olacak adını Yusuf Barlas koyacağız fikir olsunn sağlıkla gelsin 🥰
Livanur22 Semaaasel1653 inşallah, yusuf ismini çok severim ama eltimin oğlu var :) en sevdiğim isimler yakınımda var zaten 😀 şansıma
blogmomies Livanur22 Merhaba. Kaçıncı haftada öğrendiniz acaba cinsiyeti? Doktor yüzde 80-90 gibi bişey dedi mi? ☺️