ebrarmom08 Kızlar bugün 7+0 ız göğüslerimdeki hassasiyet felan kayboldu gibi sanki ya korktum normalmi acaba bu 😣 geçen perşembe kalp atışını duymuştum . Daha önce düşüklerim olduğu için sürekli tedirgin oluyorum 😔
Zeynosarel ebrarmom08 ebrarmom08 benimde aynı 8+5 im 3 gündür ne halsizlik ne gögsü hassasiyeti hepsi gitti bi anda gitti tansiyonumda normal yrın kontrolüm var inşallah sıkıntı yoktur çok tedirginim
busrayldr1 ebrarmom08 6.haftada bulantılarım ve hassasiyet başladı. 7.haftada hepsi kayboldu 😂 şimdi 11.hafta olacak halada yok ve bebek iyi . seni yormak istememiş annesi olur öyle şeyler 😂 Kanaman ve kasık sancıların olmadiği sürece kendini cok korkutma
ebrarmom08 Mutluuuu ya inşallah öyledir . Burda bir postta da kalp durması diye görünce içime kuşku düştü hemen Allah korusun 😞
Mucizemibekliyorum25 ebrarmom08 ya burada o kadar olumsuz şeyler yazılıyor ki okumamamiz lazım aslında ama ben de olumadan duramıyorum 7+4 üm göğsüm benimde bazen ağrımıyor bazen çok ağrıyor korkutma kendini insaallah sağ salim kucağımıza alacağız 🙏🏻♥️
Nezooo ebrarmom08 canım bende o haftada aynı sen gibi bir sabah kalktım göğüslerim hiç acımıyordu . Sonra duramadım evde içim içimi yedi sanki gittim hastaneye gördüm beta bakıttım rahatladım. Doktor göğüs ağrısı bazı günler olur bazen olmayabilir demişti . Benimde öncesinde bir düşüğüm olduğu için tedirgin olmuştum haklısın ama bence bir şey yoktur Allahın izniyle
Zeynosarel ebrarmom08 cnm ben gittim doktora dayanadım cok şükür hic bi skntı yok ama belirtilerm sıfırlandı resmen sende canını sıkma bi skntı yoktur inş ❤️🫶
ebrarmom08 Zeynosarel inşallah canım bugün oldu ara ara göğüs hassasiyetim koku hassasiyetim ☺ buda galiba iyi bişey 😊