Sevgigulsen Ense kalınlığı güzel dedi doktor .. normalde bgn 11.haftayim ama bebek 12.hafta olarak gözüküyor.. ikili test istedim.. kan aldı ve ense kalınlığı iyi dedi.. yani kanı bekleyeceğim ama büyük ihtimal risk yok demek anlamına mı geliyor bu ?
Eboz Sevgigulsen ultrasonda belli olur zaten doktor birşey yok demiş zaten ihtimal olarak 2 li test önemli olan detaylı ultrason