Ebrueren Kızlar normalde ağrım yok çok iyiyim ama bir anda hapşırdım dikişlerime bi anda bıçak saplandı sanki ölüyorum sandım yaa bişey olmuşmudur içten dikişlere dıştan gayet iyi
Gmz5560 Ebrueren yok kuzum bisey olmamıştır 2 buçuk ay önce oldum bende senin dediğin gibi ara ara oluyor banada
Eboz Ebrueren Birşey olmaz ben öksürmekten duramazdim icerisini iple dikiyorlar daha sağlam dışarıya gore
Gmz5560 Ebrueren yeni sezeryanlıydım bronşit vardı öksürük krizi tutuyordu bisey olmadı bana korkma canım
Nanelimonn Gmz5560 oncelıkle gecmıs olsun . bende bu aksam sezeryan oldum . Ve oksurugum var dıkıs yerlerım felaket acıyor. Sızın oksuruk gectı mı? Ne kullandınız acaba ?