minik_kurabiyeee Kızlar doktorumuz bugün %70 kız dedi ve kız isimi araştırıyoruz hem anlamı güzel olsun istiyorum hem de Kur’an da geçsin istiyorum önerilerde bulunabilir misiniz🌺
Meral_56 minik_kurabiyeee Kuranda gecen isimlerden en güzeli Sena bence cok guzel cok🌸🌸💕 onun disinda Nisa , Meva , Ahsen
mbetuly minik_kurabiyeee kuranda geciyor mu tam bilmiyorum benimde kız olacak inşallah ben Beren Asya düşünüyorum 🌸 kuran da geçen ama anlami olmayan bir çok sözcük var Aleyna gibi senin kararın ama ben çok da takılmadım açıksası anlami güzel olsun da 🌸
Meral_56 minik_kurabiyeee Ahsen kuranda tam 50 ayette geçiyormuş bi ara bende arastirmistim. en güzel cok güzel demek😍 anlamı da telaffuzu da cok hos
minik_kurabiyeee mbetuly evet o konuda gerçekten çok haklısınız yani her Kur’an’da geçen isim anlamı olmayan isimler var böyle çok bilindik isimlerde olsun istemiyorum sanki çok kafam karışık 😂😂😂
minik_kurabiyeee Meral_56 aa gerçekten mi Kur’an’da geçtiğini biliyorum ama o kadar çok geçtiğini bilmiyordum evet anlamı falan çok hoş teşekkür ederim 🌺😍
ikizkizAnnesi5 minik_kurabiyeee insaAllah icine sinen istedigin ismi bulursun hayirli gelsin minik prenses🌸
Beydanur16 minik_kurabiyeee tüh senden önce davranmışlar ahsen ismini kesin koyucak mısın peki.isim konusu sen doğumunu yapana kadar bitmiyo karar verince de acaba şunu mu koysaydım diye kararsızlık devam ediyor 😅
minik_kurabiyeee Bahar6667 ay evet çok güzel bir isim fakat tanıdığımız kızına koydu hüma ismini ve yakın akrabamız
Ozgebyr minik_kurabiyeee Kuran’da geçmesi şart değil anlamı kötü olmasın yeterli bende Sevde düşünüyorum peygamber efendimizin ikinci eşinin ismi sahabe ismi hemde ilk kızım defne ikinci Sevde uyumlu oldu 🙂🙂 fikir olsun sizede
minik_kurabiyeee Ozgebyr evet Kur’an’da geçmesi şart değil biliyorum anlamı güzel olsun yetiyor ama ilk etapta Kur’an’da geçen isimlere bakmak istedim 🤭 çok teşekkür ederim