Kbraozdemir0206 inanın yırtılma kaynaklımı bilmiyorum ama kesi sanırım dış dikişimi sayabildim sadece 10 dikiş vardı iç dikişi sayamadım, çok zor bi doğum oldu, doğuma girmeden 3 saat çok fazla sancı çektim çok fazla ıkınma isteğim vardı, orda ıkınmaktan doğuma gücüm kalmadı o yüzden doğum yaparken ıkınamadım doğru düzgün :(