Benimde 29. Haftada plasentam aşağı indi rahmi kapattı erken doğum riskim vardı ilaç falan derken çok şükür bin şükür ki 38 hafta oldum , hala aşağıda olduğu için sezeryan olucam , ama bu ayrıntılara hiç takılmıyorum sağlıkla sıhhatle kucağıma alayım yeter inşallah ❤️ cinsel ilişki yasaktı ağır kaldırma iş yapma dedi ve bol bol dinlendim