Syda78 Dün doktora gittim bebeğimin ters durduğunu söyledi doğuma yakın düzelir mi acaba normal doğum isteyen biriyim bu durumu yaşayan oldumu acaba
Mihribani Syda78 bende sizinle aynı haftadayim dün gittim doktora Makat geliş dedi ama merak etme daha çok ufak kaç kere döner daha kim gibilir dedi doktorum merak etmeyin yani düzelir dönerler .
Onyxina O dönemde bebeğin daha bir sürü yeri var, ben 27deyim zaten şimdi bile sürekli fırıl fırıl dönüyor içeride. Şimdiden bir dert yapmayın bence bunu.
Syda78 Bir hafta önce de başka bir doktora gittim ters duruyor dedi hala ters duruyormuş o yüzden merak ettim 😊
Syda78 Syda78 Mihribani benim doktorum özelde aynı şeyi arkadaşıma da dedi benim haftalarımdayken hiç değişmedi şekli tersten doğdu yada sezeryana almak için yol mu yapıyorlar anlamadım😅
Mihribani Syda78 ben devlet takipliyim maket geliş deyince sezaryen mi dedim yok döner daha mecbur olmadıkça sezaryen yapmam ben dedi doktorum.
AleynaResul Syda78 ters derken nasıl ters duruyor acaba bende normal doğum istiyorum çünkü 23+3 üz daha da ters derken aydınlatın beniii nolur 😃
Syda78 AleynaResul bebek sürekli hareket halinde olduğu için normalmiş bilmediğimden sormak istedim bende doktorum da bişey demedi normale dönüyor yani zamanla😊
Betustrkmn Syda78 kuzucum bizde 30+4 haftalığız bugün kontrolüm vardı ters duruyormuş. Ama daha erken tabi dedik önümüzdeki haftalarda döner inşallah diye düşünüyoruz bende normal bekliyorum çünkü doğumumu.
AleynaResul Syda78 benim oğlumda öyle bu yüzden ultrasonda yüzünü bile net göremiyoruz göstermiyo devamlı hareket halinde peki göbek altınızda mı yoksa göbek kısmındamı sizinki benim hala göbek altımda çoğunlukla hareket etsede acaba erken doğuma sebep olurmu doktor bişi demedi gerçi ama
Syda78 AleynaResul bizde yüzünü göremedik ayaklarıyla yüzünü kapatıyor aşağıda mı göbek deliğinde mi derseniz ikisinde de oluyor bazen çok aşağıda bazen göbek deliğimin orda sürekli hareket ettikleri için sanırım öyle oluyor 😊