mbetuly Çatlak kremimi karnima sürüydum az önce bir fark ettim ki kalçalarım kıpkırmızı harita gibi çizik çizik. 20.haftamdayim ne yapmam lazim bunlar geçer mi olusan çatlaklar gider mi
Feyzabeyoglu mbetuly catlayan catlamis zaten gitmezler bence Benim de catlamayan yerim kalmadı maalesef Popo kalcam ic basen baldir arkalarim karnim göğüslerim Her yerim kısaca 🥲
Nursah2 mbetuly 19+5 ikiz gebeyim bende hala çatlağı yok ama kalcamı bilmiyorum ay bir korktum nasıl gördün aynadan mı 🙈😮💨
mbetuly Feyzabeyoglu hadi ya hep böyle mi yaşıyıcam 🥺 ben sadece karnimda catlak olusur sanıyordum kalçama bakmak aklima bile gelmedi yeni fark ettim krem sürsem de gecmez mi yani😭
mbetuly Nursah2 evet ve ben oyle geçip aynada arkama bakan bi insan da degilim giyinirken fark ettim şok oldum
Feyzabeyoglu mbetuly gecmiyor canım olan olduktan sonra. Kremin de ise yaradigini sanmiyorum ben. Cilt tipi genetik yatkinlik varsa eger catliyor ne olursa olsun Estetik yaptırıliyor biseyler yaptiriliyor galiba da hic arastirmadim valla
Nursah2 mbetuly ya ben karnım belli oldukça akşam kremlenip yağlanırken bakıyorum❤️ akşamda baktım sanırım daha yok 😅 inşallah seninde artmaz 😇
mbetuly Happymm bende mustela kullaniyorum liearac da aldim.daha baslamadim suanlik karın bolgemde birsey yok ama kalçam popo kısmım harita gibi olmus fark edemedim onceden fark etsem belki etkisi olurdu ya
mbetuly Feyzabeyoglu evet ya annemin de hep çatlamis 13. Haftamdan beri karin bolgeme sürüyorum o yuzden ama yeterli olmadi demekki
mbetuly Nursah2 inşallah ya benim ihmalim oldu sanirim ben sadece karinda catlak olusuyor saniyordum ilk hamileligim karin cevrem maşallah diyim simdilik iyi ama arkasi korkunç
mbetuly NidaEray yaa ben mustela kullaniyorum karin bolgemde kullandığım kisimda catlak yok ama kalca kısmıma hic surmedim ve malesef catlamis . Kremim kaşıntı yapmiyor ama . Lierac da aldim bittiğinde ona baslamayi düşünüyordum