Sedaakayaa Kızlar yakınlarım hastaneye giderken 1 paket mama yanıma almamı söylediler çünkü süt gelmeyebiliyor ve bebek aç kalabiliyormus ne diyorsunuz.
Minigiim-vebenn52 Sedaakayaa mama veriyolar genelde ama farklı mama vermek isterseniz götürün genelde aptamil vermiyorlar hastenede
Yigit_Yagiz_Moms Sedaakayaa evet doğru söylüyorlar. Benim de 3. gün gelmişti sütüm. Hastanede hemen mama verdiler. Ama sonra bizden istediler mamayı. Düşün bir de özel hastaneydi. O yüzden mutlaka yanında mama götür bebek sarılık olmasın hızla kilo kaybediyorlar ilk günler
Tatar59 Sedaakayaa sütünüz gelir merak etmeyin. Kendinize sutunuze güvenin. Lazım olursa da iki dk markete gidilip alınabilir. Ucuz bişey değil yani ihtiyaç yokken o kadar para verip almaya ne gerek var
Hilal2901 Sedaakayaa ilk bebeğim ve götürmedim emzirecekmissin gibi kendini hazırla hiç o yönlerini düsünme🫶 Devlette dogum yaptım emzik getirenlere bile kızdı doktorlar çocukları memenizd koyun diye
poyrazin_annesi28 Sedaakayaa Goturmedim canım ben. Devlet Hastanesi’nde oncelik emzirmek zaten öğretiyorlar. Gelen sütünüz de yetiyo bebeğe çünkü midesi çok küçük. Bol bol emzirmek ve ten teması çok önemli