Elif_kzlky Kaçıncı haftanizda doğum yaptınız? Normal doğum istiyorum 39+3 oldum hiçbir şekilde doğum yakınmis gibi hissetmiyorum. Kız çocuğu erken gelirdi hani🙈
Atlassmomm Elif_kzlky bende 38+6 yım şuan. 38+2 deyken randevum vardı alttan muayne yaptı başını hissettim dedi bir de nst de doğum sancılarım gözüktü ama düzenli değildi bir hafta içinde bekliyorum ben tahmini dedi ama ne gelen oldu ne giden 😅