Elif_kzlky Kaçıncı haftanizda doğum yaptınız? Normal doğum istiyorum 39+3 oldum hiçbir şekilde doğum yakınmis gibi hissetmiyorum. Kız çocuğu erken gelirdi hani🙈
Churcill Elif_kzlky 37 38 de gelir diye umuyoken tam 40 ı bekledi kızçem 😂 ben de belirti hissetmiyodum ama 2 gün içinde hepsini yaşadım