Merhaba kızlar. 1 hafta önce buralarda korkudan titreye tltreye acaba doğumum nasıl olcak diye düşünüp dururdum hikayeleri okuyordum şimdi yazma sırası bana geldi. Geçen hafta çarşamba günü sezeryanla oğluma kavuştum. Hiç korkulacak bir durum yokmuş ben ölümüne korkuyordum anlatamam ki genel anestezi olmak istiyordum sırf bu sebepten ama inanın korkulacak bişey yok evet sonrasında yalan söyleyemem çok şiddetli ağrılarım oldu ama inanın oğluma değer. Demem o ki korkmayın sakın gereksiz korkular yüklemeyin kendinize bi anda olup bitireviyo. Ben Doğuma girdim tam 1 dakika sonra oğlumu gösterdiler bana o kadar korkan insan spinal anestezi oldu ki ben iğne bile yaptıramam. Bebek bekleyen herkese Allah güç kuvvet ve dirayet versin. Korkmayın tekrar söylüyorum korkulacak hiçbir şey yok inanın.