Herkese iyi akşamlar dilerim. 38+4üm ama hiç doğum yapacak gibi değilim. Hani sanki böyle hala 34.35, 36 haftalık gibiyim. Üzerimde bir ağırlık birşey yok. Doğum yapan annelerimiz acaba bebek gelmeden önce yakındır gelir yakında dediniz mi, içinizde bir his ya da üzerinizde bir ağırlık, klasik doğum belirtileri dışında başka bir değişiklik oldu mu yoksa herşey aniden mi gelişti? :))