gamzedeniztokak Ah canım benim göbeğim çıkmamışken çok daha iyidim. Şuan nefes zor alıyorum midemi sıkıştırıyor. İdrar keseme baskı yapıyor ayakkabı giyemez çorap giyemez oldum. Rahat yatmaz rahat oturamaz oldum. Doğuma 2 buçuk ayım kaldı hemen hemen ama şuan hiç iyi hissetmiyorum kendimi. İnanki şuan bu halinin tadını çıkar bebeğinin eksiklerini yapmaya çalış gez toz. Sonra çok zor oluyor 😊😊 Ya hu hem daha çok erken karnının çıkması için bu zamanlarda çıkanların ya gazdır yada fazla kilodan ☺️