Kızlar merhaba. Benim bir sağlıksız gebeliğim var onun sonucunda bana yine hamile kalırsan riskli gebelik bölümü olan büyük bir devlet hastanesine git dendi. Kontrollerim için öyle yapıcam. Aslında doğumuda orada yapardım ama fotoğraf çekimi falan yaptırmak istiyorum. Devlet hastanesinde sanırım bunlar mümkün olmaz. Özel hastanede sadece doğuma gidebilir miyim paket almadan kontrole gitmeden. Birde fiyatlar hakkında bilginiz var mı Ankara da yaşıyorum. Geçen sene paketi 8 bine almıştım bu sene 30 lardan falan bahsediliyor sadece doğum ne kadardır acaba