bitanemiz24 Kızlar çok kötü kasık mı desem karın mı ağrı var buda bacağıma vuruyor ve çok üşüyor bacaklarım yaşayan var mı benim gibi
Premsesko bitanemiz24 evet bende yaşadım o haftalarda. Kanama olmadığı müddetçe normal dedi doktor. Yine de söyleyin magnezyum veriyorlar genelde. İlk hamile kaldığımda bacak ağrımdan sabahlara kadar ağlıyordum.