Mlsfcr Kızlar 34+4 teyim en son gittiğimde 31. Haftamdaydım bebek makat gelişti bugün tekrar kontrole gittim yine makat gelişti doktorum 10 ekime gün verdi devlette olacak devlette olan var mı varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Ebus2045 Mlsfcr ilk oğlum makat gelişti o yüzden sezaryen oldum canim tam olarak neyi öğrenmek istiyosun ona göre cevap verebilirim
Papatyam17 Mlsfcr biz de 34+2 olduk doktorum bize de 10 ekime gün verdi biz de sezeryan olacağız canım
Aslanmommm Doktor öneride bulunmadı mı canım böyle böyle yaparsan döner diye başı aşağıda olunca da zor çok zorlanıyorum yürürken 🥺🥺
Mlsfcr Ebus2045 benimde ilk doğum olacak o yüzden biraz korkuyorum sezeryan sonrası toparlanma zor oluyor mu çok acaba dikişler ne kadar sürede iyileşiyor
Ebus2045 Mlsfcr hic kendini korkutma kuzum ben girdim 45 dk içinde herşey bitti çıktım. Eve geldiğimde hiç yatmadım sadece iki üç gün sağa sola dönmekte zorlandım yatarken onun dışında sorun yaşamadım 7. Gün gayet güzel comelebiliyodum