Kızlar bugün ayrıntılı ultrasona girdim ultrasında suyumun sınırda oldugunu söyledi bidahakü kontrole şeker yükleme testi yaptıralım dediler 1 ay sonraya falan şeker yükleme testine gidicem tabi doktorum bidahaki kontrolde yine suyuna bi bakarız eğer sınırdaysa yine ozaman yaptırırız dedi eve gelince kaynanamın yanına uğradık bize dediki şeker yükleme testi zararlı şekerli su içiyosun o sonradan şekerini çıkartıyo zaten senin falan dedi yapmasınlar onu falan dedi gerçekten kaynanamın dediği gibi zararlımı ya siz ne düşünüyosunuz tabi kaynanam doktordan daha iyi bilecek insan değil ama işte bazı kesimlerde bu görüşlerde olsugu için size sormak istedim ne düşünüyosunuz