Eda0606 oncelikle gecmis olsun, bende az once ayni durumdan oturu kurtajdan ciktim. Cok zor bir durum Allahim sabir versin. Ama korkulacak birsey yok. Hastaneye gidiyorsun seni hazirliyorlar ameliyathaneye aliyorlar bayiltip 15dk icinde operasyonu bitiriyorlar. Az narkoz verdikleri icin hemen ayiliyorsun. Biraz agrim oldu ve kanamam var ama bunlar cok normal. Soylemislerdir gerci ama ac olman sart, gece 12den sonra bisey yiyip,icme. Narkoz alacagin icin. Doktorun agri kesici bide antibiyotik yazacak, ben antibiyotik icemiyorum bende hemen genital mantar yapiyor,o yuzden ekstra ozenli olmam gerektigini soyledi doktorum. Umarim en yakin zamanda atlatabiliriz ve tez zamanda saglikli bir gebelik gecirebiliriz. Allaha emanet ol.