Merhaba kızlar. 26. Haftada doktora gittim bebeğimin gelişim geriliği olduğunu plesentada kistler olduğunu söyledi ve durumun varsa özele git diye ekledi. Önerdiği doktora gittim. Nerdeyse bebek için hiç ümitli konuşmadı. Plesenta kendisi sisiyormus. Bebeği beslemiyormus kendisi besleniyormus. Neyse doğum yaparsan tıp fakultesinde yap oranın y.d yoğun bakımı çok iyi dedi. Ordan çıktık eşimde bende çok sarsildik bu haftaya kadar sıkıntı yoktu. Sonra tıp fakültesinde profesöre özel randevu aldık aynı gün oraya gittik. Muayenemi yapıp ilginç olduğunu söyledi. Mol gebelik bu haftaya kadar gelmez hatta çoğunda bebek bile oluşmaz dedi. Oluşan bebekler de 8-14 hafta arasında kendi kendine kalbi durur bizde kürtaj yaparız dedi. Ama şimdi bebek de yaşam sınırında onun içinde elimizden geleni yapacağız dedi ve perinatoloji profesörune yönlendirdi. Çok çok tecrübeli bir doktormus araştırdık. Kordondan kan alınmasını önerdi eğer bebekte kromozomal bir bozukluk varsa zaten yaşayamaz dedi o zaman seni riske atmaya gerek yok hemen alırız bebeği dedi ama bebek sağlıklı çıkarsa tutabildigimiz kadar tutar kilo aldırmaya çalışırız dedi. Dün kordondan kan verdim. Ankara’ya yolladılar ilk sonuç 3 gün içinde gelir dediler. Ve orda bebeğin akıbeti belli olurmuş. İnşallah hayırlı haberler alırım dua edin nolur