dny_parlak Kızlar merhaba 15+2 haftalık hamileyim bu gün sağ kasığımda ağrıyla uyandım otururken bi şey ayağa kalkınca ağrıyor sonrada sağ kasığıma dokununca acıdığını fark ettim sizce normal mi korkmaya başladım doktordan da randevu bulamadım
naneliseker_ dny_parlak dinlenine geçiyorsa korkma ve kanaman yoksa. Ama içinin rahat etmesi için tahlilde verebilirsin enfeksiyona karşı. Benimde o haftalar oluyordu uşutmustum ve bol su içtim
Bebegim3444 dny_parlak 14. Haftamdayim benmde o sekilde anlik böyle agri saplaniyor bir kac saniye sürüp gidiyor. Bebek ve rahim büyüdüğü icin denildi.
Haticengin17 15 ten selam bende dün aynısını sağ kasıkta yasadim asırı sancı girdi sonra yattım gecti