badem1 epidural almadım çünkü ıkınamamaktan korktum doğumum da şöyle sabahtan öğleden 3 ye kadar kendi sancımla açılmamı bekledik ama kendi sancılarım çok hafifti yani şuan hissettiğiniz ağrılar gibiydi 6 cm açıklıktan sonra 1.5 saat kadar suni sancı aldım açılma hızlansın diye o kısım biraz zorlayıcıydı 2 saat olmadan bebeğim kucağımdaydı çok şükür bana göre doğumum sadece suni sancı süresi kadar sürdü yani onun dışındaki saatlerde çok iyiydim 😅