Emeloo Arkadaşlar bugün hastanede kontrolüm vardı doktorum gayet anlayışlı çok Güleryüzlu idi hastanede suit odalar bulunuyormus bununla ilgili bilgisi olan var mı ebeler eğitimde olduğundan bilgi alamadık
Kukulikukuli12 Emeloo Bende bunu beklıyorum ve istiyorum eve T var günlük kiralanıyor ama bilgim yok. İlk dogumum 2021 de yapmıştım cıkarken haberim oldu. Ama bu dogumumu suit oda tutarak yapmak istiyorum bende. Detaylı bilgisi olan varsa benı de bilgilendirin. Ben daha 27 haftalıgım. 32 35 gibi konusmayız planlıyordum hastane ile.
Suna-23 Emeloo kuzenim orada hemşire ve sordum direk cvb nı atıyorum…(Açıkçası hiç bilgi yok bu konu hakkında vip odalar var ama o da diplomatik kişiler için diye biliyorum)
Emeloo Ebelerle online olarak zoom üzerinden eğitimler soru cevaplar oluyormuş ben hastaneye uzak oturuyorum bu yuzdn telefonumu aldılar bakalım eğer ogrenirsem bu ilgi paylaşırım sizinle bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 🤗