Suhammeh
Bayanlar ben 8 ay önce düşük yaptım ve o günden bugüne 21- Gün adet görüyorum ve 10 gün sürüyor bazen 12 gün olduğu da oluyor şimdi öyle birşey ki ilk Doğumda vs ve daha önce regl lerim gününü ve saatini şaşmaz di 28. Gün olurdum erken oluyorum diye dr a gittim herşeye baktılar ve hiç bisey yok şimdi 8 aydır 21. De oluyordum şuan bel ağrısı ve regl olucakmış gibi hissediyorum WC gidiyorum hiç bisey yok ama bu sancıya şimdi olurum derken gebelik olabilir mi korunmuyoruz yani daha doğrusu hemen WC yöntemi ile desek daha doğru varmı böyle bir durum yaşayan bana yardımcı olsanız çok sevinirim 3 gün gecikmiş oluyorum bu durumda ama ne düşüneceğimi bilemiyorum