Dün bir arkadaşım bana senin karnın belirgin dedi (8+3üm) aslında erken falan dedi canım sıkıldı biraz moralim bozuldu aslında sabahları daha inik akşama doğru biraz daha belirgin sizin fikirleriniz neler sizde durumlar nasıl biraz hamiş dertleşmesi yapalım