Merhaba hanımlar karnımın sağ tarafında sertlik vardı doktora gittim dahiliye ulturosamla baktılar kist yada yağ dokusu yada tümör dediler emar çektiler 40 dk sürdü sonuç gecikti ne olabilir ya kafam karıştı dua edin temiz çıksın böyle olan varmı acaba kadın doğum doktorum kist var demişti o olabilir mi