asyasemin he 10 gün kaldıysa dediğiniz gibi gerek yok. Ben ikizlerde 28dem beri kullanıyorum mecbur diğer hiçbir magnezyum ağrılarını kesmedi. Bebekler kendini kasıyor rahim taş gibi oluyordu ikisinin poposunu da çıkıntı şeklinde görüyordum 😅 ama acaip ağrılı oluyordu yani. Çok şükür o dediğim rahatlattı beni de yalnızca. Allah kolaylıkla kavuşmanızı nasip etsin az kalmış zaten sizin ☺️