Kızlar 15 gün önce normal doğum yaptım 4 ,5 gündür geceleri vajinal kaşıntı yaşıyorum öyle böyle değil çok kötü. Koku falan yok sadece kaşıntı var. Bu normal mi dikiş yerleri mi kaşınıyor acaba? Benim vajinamın içinde çoklu dikişlerim vardı iyleşti şuan ama dikişlerim düştü mü bilmiyorum. Doktorumu aradım gel muayene edeyim seni dedi. Bebeğim fazla ağlayan bebek daha gidemedim doktoruma pazartesi gidicem. Başına gelen var mı kaşıntı?