Mls5454 1.5 yıllık evliyim 1 yıldır korunmasız ilişki ve bu 1 yılında 6 ayında duphaston kullandım onu kullanırken adetim düzenliydi ama gebelik oluşmadı artık kendi haline bıraktım bu seferde 2.5 aydır adet görmüyorum 31 Ağustos da yine dr a gittim yumurtan büyümüş dedi çatlatma yapmayalım 15 gün gün aşırı ilişki yapın dedi sonra olmazsa yine gel hsg çekelim dedi .. bu gün 13. Gün test yaptım negatif bilmiyorum biraz daha beklemeliyim sizce erken mi test yapmışım ..
erdmdml Mls5454 canım bende pcosum yaklaşık 50 gün adet olamadım test yaptım negatif çıkmıştı doktora gittim doktor adet söktürücü vericekti ben istemedim kan vereyim dedim kan sonucum 15 çıktı iki günde bir yeniledik düzenli artış oldu çok şükür 9 haftalık olduk. Bence bi doktorda genel test yaptır prolaktinin yüksekse o yüzden de adet olamayabilirsin
OnlyBaby Mls5454 bende 13. Gündeyim ben çatlama oldum ayın birinde yani 12. Gün ama yinede test yapıcam :)) dün negatif çıktı etkisini kaybetti vücudum iğnenin. Ama erken diyorlar ayın 14 ünde kan testi verebilirim belki ama doktor bana 18 inde ver dedi kanı
Ceren0735 Mls5454 aynı durumu yaşadım canım 2 sene hamile kalamadım sonra tüp bebek yaptırdık yine hamile kalamadım 1 ay boyunca acvison maxijuno ben kullandım 1 ay eşim acvison maxigo kullandı kullandığımız ay doğal yolla hamile kaldım bence kullanmanızı öneririm
Patito__ Mls5454 bence rahim filmi cekilmelisin ve esinde test vermeli sonra bunlarda sorun cikmassa klomen vs ile catlatma igneli tedaviler asilama tupbebek diye gidiyor evre
Mls5454 erdmdml amin🤲 Rabbim sağlıklı birşekilde isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşaallah çok teşekkür ederim
Mls5454 OnlyBaby bende bi kaç test yaptım negatif gelince üzüldüm ama bi yandan da diyorum belki yumurtam geç çatlamıştır ve geç döllenme olmuştur diye kendimi avutuyorum bakalım ya nasip 🤲
meryy2615 Canım benim de pcosum var stres yapma, hamile kaldım tedaviyle. 3. Deneme de klomen çatlatma iğnesiyle. Rabbim nasip etsin insAllah
Mls5454 Ceren0735 tüp bebek bilmiyorum gözümü çok korkutuyor hem maddi hem manevi olarak umarım ki gerek kalmaz 🤲 umarım ki hepimiz hayırlı haberler alırız
Sevgi_ Bende de pcos var ilk çocuğum hemen oldu hatta hiç beklemiyoduk şimdi kızım 5 yaşında 2. Çocuğu istiyoruz 1 senedir ama olmadı hala bu ay bende femara ve çatlatma iğnesi kullandım bakalım ne olur ayın 22 si test günüm rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin tez zamanda 🤲
Mls5454 Eşime bakıldı birşey yok sperm testi iyi dendi , ben daha çatlatma aşılama vs. Başlamadım bilmiyorum o kadar çok istiyorum ki kendiliğinden olsun ama bakalım yine testler negatif gelirse önce hsg ile başlıcaz sanırım bi yola..
Patito__ Mls5454 siddetle ovulasyon testi tavsiye ederm bndede pco var ovulasyon ile takip ettigimde gordumki 20. Gun filan yumrtluyorum ve ozamanlara kadr bn yumrtlamam bitti saniordm . ama bnce once rahim filmi cektirin
Mls5454 Patito__ Ovülasyon denedim 1 ay çok anlayamadım pik gördüğümde değerlendirdim ama olmadı maalesef..
Patito__ Mls5454 sorun cikmaz insaallah sorun cikmazsa uc bes ay dr takip yaptirin uc bes ayda kendiniz ovulasyon ile deneyin zten yine olmassa asilama veya tupbebek deniliyor
Mylove47 Mls5454 pcosda faydası olan şeyler daha çok ilaç yerine abur cubur hazır gıdalardan uzak durmak ve civanpercemi aslanpencesi aynı bardakta yapınca karışım gibi içince rahme iyi geliyor deneyebilirsin ve hamile kalmayı da kolaylaştırır eğer o olmzsa istersen Meryem Ana otu suyu icebilirsin hamile degilsende adet olacaksan da olursun zaten yani o otlarla ben adetim öyle düzensiz gibiydi bı ara gecikmeler sıklaştı hamilede değildim içtim ve geçirdi ama ben pcos geçirme için de dediğimi yaptim geçti kendiliğinden sonra zmni gelince Allahtsn umudunu kesmezsen bı gün olur dua et bol ve aklına takma dusunmedigin zaman daha kolay oluyo aklında olursa hep olmayabilir taktikca olmuyo diye