Sblbrt merhaba hanımlar, şu an 27. Haftalığım. 10. Haftalarımda ben de kendimi çok yorduğumda mutfakta, dışarıda gezerken vs çok yorulduğumda kalça ağrısı çekiyordum. Dinlenip uzanınca geçiyordu. Sonra üzerinden haftalar geçti ve 25. Haftada aşırı ağrım olmaya başladı ve dinlenince de geçmedi sadece biraz hafifledi. Masa başı çalıştığım için de maalesef bi türlü toparlayamadım kendimi. Doğuma kadar böyle ağrılar olacak sanırım, sizler de mümkün olduğunda kendinizi yormayın 🥲