Adabp Hiç telaşlanmayın. Normalde 24.haftadan itibaren şeker yükleme testi ile ortaya çıkıyormuş. Ama benim 13-14.haftalarda belirti vermeye başladı. Belirtilerim de özellikle bir şey yedikten sonra fazlaca çarpıntım olması ve bayılacak duruma gelmemdi.Maalesef ki doktorlar anlamadı(24.haftaya şartlandıkları için sanırım.) Kendim özellikle takip ettim, yüksek seyredince de şehir dışında başka bir doktora gittim. 19.haftada bile yüklemeyi yapabiliriz zaten bariz ortada, beklemeye gerek yok dedi. Maalesef şeker tanısı kondu. Diyetle kontrol altında tutuyorum çok şükür. Çok çok dikkat etmek lazım. (Patates, havuç, mısır,beyaz ekmek, hamur işleri, tatlılar, paketli gıdalar, bazı meyveleri vs. her şeyi hayatımdan çıkardım. Şükür şimdi 27.haftadayız ve o ilk zamanlardaki şikayetlerim kayboldu. Dikkat edin, stres olmayın yeterli.