Yenibirannee Aksyesra 2.gebeligim bende de olmustu siddetli olmayan regl ağrısı gibi belime de vuruyordu
gamzecgr Aksyesra şiddetli değilse normal rahim büyüdükçe ara ara olur ama şiddetli olursa doktora gözükün mutlaka ilaç başlatıyorlar ne olur ne olmaz
AleynaResul Aksyesra evet adet olucakmış gibi ağrılar çok normal ben 15.haftama kadar çektim bol bol dinlenin su oldukça tüketin sağlıkla gelsin 🌸
Aksyesra Gamze hanım peki sizde üşüme titreme oluyor mu? Normalde sıcak basması gerekirken ben üşüyorum
Selma2412- Aksyesra bende oyle canım gündüz gece farketmiyor herkes kısa kolla geziyor ben yünlü çorap ve kalın hırkayla sadece iş yapınca sıcaklayıp acıyorum üzerimi sonra tekrar üşütüp giyiyorum
niloya94 Benimde regl olcakmış gibi hafif sancılarım pldı gayet normal kanama gelirse de kahverengi normalmiş kırmızı ve pıhtı şeklinde olan kanamalar tehlikeliymş haberin olsun canım
Aksyesra Zeyni_zeyni ben de bunu merak ediyorum gerçekten sıtma tutuyor ve üşüyorum çok garip. Normalde vücut ısısı artar ama bizde tersi olmuş
gamze6606 Zeyni_zeyni bende 7+3 haftalık hamileyim çok üşüyorum. Kan testi verdiniz mi? Kansızlıktan veya TSH yüksekliğinden olabilir doktora bir sorun. Ben daha önce guatr atlatmistim gebelikte tekrardan değerlerim yükselmiş ondan kaynakli olduğunu düşünüyorum.
aspenkarmenn Aksyesra valla benimde aynı. 5+1 oldum bir haftadır titriyorum yorganın altından çıkamıyorum aynen dediğiniz gibi sıtma tutuyor
aspenkarmenn 5+1 sürekli kasık ağrısı yaşıyorum. Adet sancısı gibi olduğu için aklım çıkıyo kan falan görcem diye. Allah bebeklerimizi korusun
Aksyesra Zeyni_zeyni amca doktor kontrolünde öğrenebiliriz inşallah hepimizin bebeği sağlıklıdır. Henüz kese bile göremedik
Zeyni_zeyni Aksyesra ben doktora bile gitmedim iki kere kan verdim uygulamaya göre tam. 4 haftalık hamileyim bugün değerim 76,48 çıktı. Yaa senin ?
Zeyni_zeyni Aksyesra ben henüz doktora gitmedim canım ne zaman gitsem bilmiyorum 1 hafta daha beklemeyi düşünüyorum