Kızlar Cuma günü 5. ayimiza gircez inşallah. Zaten 52 kilo ile hamile kaldım kilo şuan 53.5
Doktor sıkıntı olmadığını söyledi. Bebek küçük cinsiyeti net değil ama kız gibi dedi.Herşey yolundaymis. Gören herkes nasıl 4 ayliksin diyor dalga geçer gibi. Dünden beri canımı sıktım. Zaten cinsiyeti de öğrenemedim