Sedack zynpksre benimde bugün çatı muayenem yapıldı. Suan bölgede hareket edince agrı oluyor bide peceteye kahverengi akınfı
zynpksre Sedack kan leke ağrı normalmiş sonrasında aşırı bi kan gelmediği sürece adet kanaması gibi yani
MerveTeyze zynpksre iki kez çatı muayenesi oldum düzenli sancım geldiği için 32+1 ve 33+1 de çok şükür 34. Haftaya giriyorum henüz su falan gelmedi ilk muayene sonrasında biraz pıhtı ve kan lekesi geldi ama olağan olduğu söylendi bir sıkıntı da yaşamadım
Brn_cnn zynpksre ilk kez 40haftamda bakilmisti. Gecesinde sancım geldi kendi sancisiyla acikligiyla doğdu oglum. Gelmeseydi zaten ertesi sabah yatisim yapılıp suni sancıyla doğumu başlatacakti doktorum 40+1de