Rabissskemal Kızlar merhaba bugün doktorum gebelik şekerim olduğunu söyledi dahiliye ile diyet baslicaksin dedi kızlar çıkan var mı nasıl bir süreç doğuma 2 buçuk ayım var :( ve morelim 0
Asel-2023 Rabissskemal iki doğum yaptım ikisinde de hiçbir problem yaşamadım bu gebeliğim de 33 haftadayim ve tokluk 200 çıktı 🥴🥴🥴
Gayekaragoz Bende bugün yaptırdım yüksek çıktı aynı şeyleri söyledi moralim bozuldu tabi ama en azından öğrendik önlem alacağız stres yapmayalım bence
Tuko Kızlar benimde yüksek çıkmıştı 28.haftamdayim morelim çok bozulmuştu.Ama çok şükür normal gidiyoruz diyet yapiyorum bende